Care este temperatura normala a unui caine? - I

Doar daca animalul dvs de companie este cald cand il atingenti nu inseamna neaparat ca are febra. In mod normal, cainii au temperatura corpului mai ridicata de cat a oamenilor. Temperatura normala a cainilor este de aproximativ 38,3 – 39,2 grade Celsius, iar la oameni de 37 de grade Celsius.

La fel ca si in cazul oamenilor, temperatura cainilor poate creste sau scadea din cauza a diferite motive, inclusiv infectii, soc, inflamatie, vaccinari, etc. De cele mai multe ori, nu este nimic foarte serios, insa exista si exceptii.

Daca temperatura cainelui dvs scade sub 37,2 grade Celsius sau creste peste 40 de grade Celsius, atunci aveti o problema destul de grava in fata si trebuie sa ajungeti la cabinetul veterinar cat de repede este posibil.  Desi nu exista niciun semn clar ca animalul este hipotermic sau hipertermic, el prezinta totusi cateva dintre urmatoarele simptome: letargie, frisoane, rigiditate, scaderea activitatii, gafaieli excesive, gingii rosii sau calde la atingere.


Asadar, uitati o intrebare foarte buna, cum stim sigur ce temperatura are cainele?

Continuarea articolului si raspunsul la aceasta intrebare vi le oferim saptamana viitoare...

5 comentarii:

  1. cainele meu un amstaf gafaie excesiv si are gingiile rosii,febra este de 38,6.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Si eu am avut aceeasi problema cu al meu (tot amstaff). Episoadele erau de obicei noaptea si doar daca era foarte cald in camera... isi revenea daca bea apa rece si baga 5 min de somn sau iesit afara. Am fost la diversi doctori insa nu au dat un diagnostic anume... nu a mai avut episoade de genul asta de 2 ani...

      Ștergere
  2. Am un Ce-crew de nouă ani. Nu are poftă de mâncare, apă bea, dar este un pic lethargic... Cât trebuie să fie temperatura luată rectal?

    RăspundețiȘtergere
  3. Dacă are botul ,cald si uscat ce este ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Am un bichon de 4 luni as noapte a scos sunete ciudate ..un sforait ca si cum si-ar fi tras mucii..a durat cam jumatate de ora ..ar tr.sa ma ingrinorz?

    RăspundețiȘtergere